Človek niektoré veci berie úplne automaticky bez toho, aby si vôbec uvedomoval ich prítomnosť. Toto platí aj v prípade finančných služieb. Finančné služby sú prítomné takmer všade a prichádzame s nimi do styku každý deň. Platby platobnými kartami, poisťovanie majetku alebo platenie úrokov z úverov sa stali našimi bežnými súčasťami. Aj keď nás finančné služby väčšinou zaťažujú, ťažko by sme bez nich dokázali fungovať. Vďaka finančným službám sa náš život stáva jednoduchším. Ak trpíme akútnym nedostatkom peňažných prostriedkov, oslovíme banku so žiadosťou o poskytnutie úveru. Ak plánujeme dovolenku v zahraničí a cestujeme na miesto, kde sme ešte nikdy neboli a nevieme čo nás tam čaká, ako určitú formu zábezpeky si zriadime cestovné poistenie. Ak si chceme zaobstarať motorové vozidlo, nemáme dostatok finančných prostriedkov a nechceme sa viazať úverom, oslovíme leasingovú spoločnosť, ktorá za nás toto auto kúpi a na základe leasingovej zmluve vďaka leasingovému poplatku máme toto zariadenie k dispozícii.
Finančné služby sú prítomné všade a v súčasnosti je ich už toľko, že málokto sa v nich dokáže zorientovať. A práve v tomto prípade sa nápomocnými stávajú finanční poradcovia a sprostredkovatelia. Spoločnosť Winners Group v sebe kombinuje oba spomenuté typy – má vyškolených kvalitných finančných sprostredkovateľov, ale i poradcov. O tom, že ponuka spoločnosti winners group je naozaj pestrá hovorí aj široké portfólio poskytovaných finančných riešení. Winners Group sa orientuje na štyri základné oblasti – oblasť hypoték, poisťovania, sprostredkovanie leasingu a realitnú činnosť. Neorientuje sa teda len na jednu jedinú finančnú oblasť, ale snaží sa poskytovať také riešenia, aby si na svoje prišiel každý klient.
V čom však spočíva výnimočnosť finančných sprostredkovateľov a poradcov? Ich hlavnou náplňou je neustály monitoring finančného trhu. Získané poznatky z aktuálneho diania nielen na domácom, ale aj na svetovom finančnom trhu sa snažia pretaviť do finančných služieb, ktoré ponúkajú svojim klientom. Klientom sa snažia odporučiť len také finančné riešenia, ktoré sú pre nich výhodné. Aj keď sa možno klientovi na prvý pohľad nemusí z krátkodobého hľadiska zdať ponúknutý finančný produkt výhodný, z hľadiska dlhodobej perspektívy sa výhodným stať môže. Preto by klienti nemali uvažovať len o takých produktoch, ktoré sa im zdajú výhodné ale zvážiť aj tie, ktoré sú odporúčané samotným finančným klientom.
Vďaka činnosti finančných sprostredkovateľov a poradcov dokážu klienti ušetriť až niekoľko desiatok eur mesačne. Za rok sa z ušetrených prostriedkov stane pekná finančná „kôpka“, ktorú klient môže investovať inde. Každý, kto chce mať svoje financie pod kontrolou, by mal osloviť finančného poradcu alebo sprostredkovateľa.